duminică, 1 iulie 2012

Postare pentru cinefili:D

Acum, pentru ca blogul nu se refera la un singur domeniu, fiind creeat sa aduca buna dispozitie din toate punctele de vedere, urmeaza un post pentru cinefilii din blogosfera.

Filme pe care le-am tot amanat ,,pe mai tarziu’’, se pare ca acum isi cer drepturile, iar in aceasta vacanta vor sa fie ,,devorate’’.


Pentru inceput voi incepe cu muzicalul anului nostru si anume Rock of Ages. Despre el am auzit multe lucruri bune si mai putin bune, dar ceea ce ma indeamna sa il vizionez este ideea de muzical:D. Imi pun toata speranta in el deoarece ultimele filme de acest gen m-au dezamagit complect. Dupa descriere imi pare un film mai mult decat OK si pare sa aiba toate condimentele unei retete de succes.


Urmatorul film este pentru toti copii incepand de la categoria mica, si anume celor care inca mai trebuie sa le citeasca parintii subtitrarea, pana la copiii de peste 90 de ani. Aceasta categorie numeroasa de persoane se incadreaza la capitolul COPIII deoarece nu conteaza cati ani au trecut din viata ta, sau daca timpul a brazdat pe fata ta mici linii pentru ca la urma urmei , adevarata varsta se vede in suflet. Asa ca va prezint cu stima si cu mult respect filmul...Ice Age 4: Continental Drift



Zilele de vara sunt pe cat de frumoase, pe atat de fierbinti si de dogoritoare. Asa ca pentru zilele in care o plimbare prin parc seamana mai degraba cu o vizita lunga, fara apa prin Desertul Sahara, eu zic sa va chemati prietenii la un suc rece, o punga cu popcorn si o comedie relaxanta cu Will Smith. Da, ati ghicit este vorba despre noul film Men in Black III. Spre marea mea rusine nu am vizionat pana acum celelalte filme Men in Black, asa ca le voi lua pe rand, sfarsind glorios cu ultima parte.
 
Nu as avea cum sa ignor nici rubrica Fantasy, in care in topul listei se aseaza cu ,,gratie’’ Kristen Steward impreuna cu noul ei film: Snow White and the Huntsman. Abia astept sa o vad imbracand armura pentru vanatoare si ridicand sabia in bataia vantului. Plus ca ar fi o imagine a lui Kristen pe care as savura-o in fiecare moment. Nu de alta, dar prea s-a obisnuit publicul cu o actrita moale, care nu pare sa faca prea multe de capul ei. Dupa acest film si minunata ei transformare care va avea loc in Breaking Down: Part II (abia astept sa apara acest film:D), fanii si publicul in general, zic eu ca o vor trata la adevarata ei valoare.
 
Dupa cum bine stiti, vara este anotimpul in care iubirea prinde radacini, asa ca pe final de postare voi aminti breakheart-ul: If Only. Spre marea mea rusine, nu am vizionat inca acest film, desi s-a lansat in anul 2004. Avand in vedere ca sunt o romantica incurabila acest film mi se pare cea mai buna alegere pentru o seara cu cea mai buna prietena (o seara ca intre fete cu tot tacamul si multe servetele prin apropiere) sau de ce nu pentru o seara linistita, cand ramai singur/a acasa si nimeni nu te deranjeaza din bocit:P.



Nu ca as putea uita de melodia de final, aceasta se afla in stransa legatura cu postarea, pentru ca este melodia facuta pentu filmul Men in Black 3:

So, take care:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu