duminică, 9 decembrie 2012

Revenirea!

Va salut calduros, ma gandesc ca aveti nevoie daca si la voi ninge la fel ca si in fata blocului meu.
Ei bine da, m-am intors, m-am intors la ceea ce imi place sa fac cel mai mult si totodata la lucrul pe care timpul nu imi permite sa il realizez si anume: SCRISUL. Ok, trebuie sa recunosc ca nici in momentul de fata nu prea am timp liber ca sa imi astern gandurile in blogosfera, dar cui ii pasa? Adica daca nu am timp pentru pasiunile mele si pentru ceea ce imi doresc cu ardoare inseamna ca nu am timp de nimic. Da, asa e astazi pun piciorul in prag.

Am luat in urma cu cateva luni decizia sa imi fac un blog, un locsor al meu unde sa impart cu urmaritorii mei si zilele bune si zilele proaste, pasiunile mele ascunse si toate lucrurile care imi trec prin cap fulgerator, am facut o mica-mare pauza pe parcursul scolii, deoarece tocmai am intrat la liceu si trebuia sa ma obisnuiesc mai intai cu ,,noua mea viata'' daca ii putem spune asa, dar acum GATA am revenit cu forte noi, cu mintea limpede si cu multe subiecte zic eu interesante de discutat.

Va multumesc voua, urmaritoarele mele, Sweet Lemon si Georgiana pentru ca am ajuns la 155 de afisari de pagina la numai 8 postari:). Stiu, e un numar mic, dar numarul acesta m-a facut sa revin si sa redescopar aceasta lume draga mie. Chiar daca inca nu e Anul Nou, imi doresc ca blogul meu sa creasca si sa se dezvolte frumos, asemeni unui copil pentru ca stiu ca acest lucru este posibil:)

Axum cateva zile, am imbracat blogul in hainete noi, de sarbatoare si l-am rearanjat putin. Sper ca acest aspect sa fie un nou inceput, sa fie un nou START care sper sa va bucure si pe voi.


Si ca noul inceput sa fie in forta, zic sa ne delectam cu niste....


Asa pentru sfarsit as vrea sa va intreb ce parere aveti de noua ,,infatisare'' a blog-ului? Astept raspunsuri:)

Take care!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu