marți, 15 ianuarie 2013

Un nou capitol: Iubirea

Hey, hey! Pentru azi am pregatit o postare mai ,,dulce'' sa-i zicem asa, dar mai intai sa va zic de unde si ideea. Totul a inceput in prima zi de scoala de dupa vacanta si anume luni...Da, da stiu ce ve-ti gandi acum ,,Nu are cum sa se intample ceva frumos intr-o zi de luni'', stiu pentru ca si eu gandeam exact la fel. In dimineata aceea m-am trezit morocanoasa, iar pentru ca inca nu se ridicase nici macar soarele, ca sa faca putina lumina, m-am gandit sa raman in pat si sa dorm. Dar nu am putut sa fac asa ceva din doua motive: mama era acasa si nu ar fi lasat sa se intample o asemenea tragedie sub supravegherea ei ca de soim, plus ca mi-am zis ca nu o sa incep anul cu 7 absente.

Cand am ajuns la scoala, ziua se anunta una destul de plictisitoare si asa a si fost pana a ajuns in clasa, profesoara mea de romana si a zis foarte vioaie: ,,Sa incepem cu tema iubirii''. Cand am auzit aceste cuvinte magice brusc toata atentie mea era concentrata asupra dansei si am luat silitoare toate notitele plus cateva extra:D. Dar stati partea cea buna acum urmeaza, am primit ca tema sa citim si sa vizionam filmul Tristan + Isolde. Pentru ca citisem deja diferite legende legate de cei doi, fiecare avand propria sa varianta, dar cu final asemanator, am hotarat sa vizionez filmul. Iar ce pot sa spun legat de asta este doar WOW. 

Filmul ne prezinta povestea celor doi indragostiti cu numele de Tristan si Isolda, dar difera total de variantele scrise pe care le-am citit. Acest lucru nu m-a deranjat prea tare pentru ca m-a facut mult mai atenta la relatarea povestii ce avea sa imi fure doua ore din viata. Filmul a aparut in anul 2006 si ii are ca protagonisti pe James Franco si Sophia Myles. Actorii nu au nume care sa rasune din fiecare colt al lumii, dar ei au un lucru mult mai bun si anume un sac mare plin de talent. Mi-a placut enorm felul in care au jucat si au reusit sa ma duca de la scenele de pasiune si dragoste patimasa, pana la scenele de agonie din final. 

Mi-a mai placut si pentru ca filmul nu se concentra doar pe povestea de dragoste imposibila dintre cei doi, iar regizorul a accentuat si lupta pentru putere, onoarea, devotamentul, dar si orgoliul masculin, elemente care erau specifice acelui timp.

Am fost incantata ca au reusit sa aduca filmului si acel aer specific medieval, unde lucrurile nu erau tocmai roz, au reusit sa reconstituie foarte bine, din punctul meu de vedere, atmosfera in care oamenii trebuiau sa lupte si sa munceasca din greu pentru ceea ce aveau nevoie. Evul mediu a fost o perioada in care Anglia a fost invelita in intuneric, iar acest lucru s-a vazut din plin. 

Pe langa film si cateva cuvinte despre acesta, m-am gandit ca daca tot o sa avem tema iubirii la scoala pentru inca o perioada, sa postez si aici cateva cuvintele despre aceasta tema. Planuiesc in continuare sa fac cateva recenzii la cartile din programa clasei a IX-a, mai ales ca dezbatem acum acesta frumoasa problema, dar va voi povesti in continuare si despre cartile fantasy pe care le voi citi. Ce spuneti deci, v-ar placea niste romantism pe-aici?

                                             Si in incheiere, va las trailer-ul filmului:

Take care, Miha:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu